Idziemy do restauracji w centrum handlowym

W najbliższych latach będziemy obserwować zmiany jakie będą zachodzić w ofercie centrów handlowych. W wyniku stopniowego nasycenia i zbliżonej oferty handlowej coraz większe znaczenie w przyciąganiu klientów będzie miała oferta z zakresu „lifestyle”. Rozrywka, spędzanie czasu wolnego, wellness, gastronomia będą powiększać swoje udziały w powierzchni CH. Szcuje się że ten segment będzie zajmował 30 - 40 % powierzchni.

Szczególnie istotnym i z bardzo dużym potencjałem rozwoju jest tu oferta restauracji, kawiarni, barów. Gastronomia to II w kolejności powód wizyt w CH. Obecnie zauważamy już modernizację i powiększenie tych powierzchni w największych CH (np. CH Arkadia i Galeria Mokotów). Trend ten dotyczyć będzie nie tylko miast głównych ale również obiektów zlokalizowanych na rynkach regionalnych i lokalnych.

Projektowanie restauracji, barów, kawiarnii to jedna z dziedzin gdzie Otomi Store Design Lab ma swoją ofertę. Więcej można przeczytać tu: http://otomi.pl/oferta/projektowanie-restauracji-28.html